Podaj kluczowe informacje o swoim biurze rachunkowym – im więcej szczegółów uwzględnisz, tym lepiej dopasujemy nasze rozwiązanie do Twoich potrzeb.
Wybierz nasze narzędzia, wsparcie i wiedzę skrojone na miarę Twojego biura rachunkowego!
Od uproszczonej księgowości po pełną rachunkowość i rozwiązania kadrowo płacowe – nasze systemy obsługują wszystkie potrzeby Twojego biura rachunkowego, pozwalając na efektywne zarządzanie finansami klientów.
Zgodne z przepisami
Regularny rozwój
Wsparcie konsultantów na każdym etapie
Automatyzacja wielu procesów
Od 1991 r. aktywnie wspieramy biura rachunkowe, dostarczając oprogramowanie skrojone na miarę ich potrzeb. Łączymy tradycyjne wartości z możliwościami, jakie daje cyfryzacja. Dzięki temu nasze rozwiązania skutecznie pomagają księgowym w codziennej pracy oraz ułatwiają im komunikację z klientami.
Wykorzystaj naszą wiedzę i doświadczenie, aby stały się one fundamentem Twojego sukcesu!
Wypełnij krótki formularz, a my zajmiemy się resztą!
Podaj kluczowe informacje o swoim biurze rachunkowym – im więcej szczegółów uwzględnisz, tym lepiej dopasujemy nasze rozwiązanie do Twoich potrzeb.
Na podstawie Twoich odpowiedzi przygotujemy indywidualną wycenę i skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby przedstawić dopasowaną ofertę.
Mamy rozwiązania, które odpowiadają na każdą potrzebę biura rachunkowego
Odkryj przełomowe rozwiązania dla biur rachunkowych, rozwijaj swój biznes i buduj trwałe relacje z klientami!
Pomoc ekspertów, którzy przeanalizują potrzeby Twojego biura i zaproponują najlepsze rozwiązanie.
Możliwość rozpoczęcia pracy w dowolnym momencie roku.
Trzy konsultacje na start, które pozwolą Ci płynnie rozpocząć pracę z nowym systemem.
Bezpieczeństwo danych, zapewnione dzięki zaawansowanym środkom ochrony
Szkolenia Akademii Symfonii, dzięki którym zyskasz niezbędną wiedzę do rozwijania swojego biura.
Pełna księgowość
Uproszczona księgowość
Sprawy kadrowo-płacowe
Symfonia ERP w chmurze
Pełna księgowość
Symfonia Finanse i Księgowość - pełna kontrola nad rachunkowością
Solidna podstawa do zarządzania finansami. Zawsze aktualna i zgodna z prawem
Elastyczna – dopasowuje się do bardzo dużych i do małych firm
Kontroluje i minimalizuje ryzyko popełnienia błędów
Obsługa od prostych firm handlowych do złożonych, wielooddziałowych grup kapitałowych
Wygodny i szybki start. Modelowy plan kont zależny od typu działalności
Możliwość rozpoczęcia pracy w dowolnym momencie roku
Symfonia Finanse i Księgowość - 100% kontroli nad finansami
Uproszczona księgowość
Symfonia eBiuro - zarządzaj księgowością z dowolnego miejsca
Dostęp do systemu w modelu 24/7 z dowolnego miejsca na świecie
Optymalizacja procesów dzięki integracji z GUS, VIES, NBP i białą listą podatników VAT
Wbudowany panel do komunikacji z klientem
Wygodna obsługa systemu za pomocą aplikacji mobilnej na telefon
Możliwość importu dokumentów z innych programów oraz skanowania za pomocą OCR
System/Pulpit dostępny w 3 wersjach językowych: polskim, angielskim i ukraińskim
Symfonia eBiuro - prosto, szybko, efektywnie: nowoczesna księgowość online
Sprawy kadrowo-płacowe
Symfonia R2Płatnik - harmonijne zarządzania obszarem kadrowo-płacowym
Funkcje umożliwiające kompleksową obsługę procesów kadrowo-płacowych
Przejrzysty i intuicyjny pulpit
Możliwość obsługi rozliczeń w wielu branżach (budownictwo, oświata, produkcja)
Monitorowanie upływających terminów
Zgodność z przepisami prawa
Rozbudowana automatyzacja procesów
Symfonia R2Płatnik - prostota i efektywność
Symfonia ERP w chmurze
Kompletne rozwiązanie do prowadzenia rachunkowości i obsługi procesów sprzedażowych w wersji chmurowej
Kompleksowa obsługa procesów z zakresu księgowości, finansów i handlu
Dostęp do systemu o każdej porze i z dowolnego miejsca
Automatyczne aktualizacje w tle
Wszystkie funkcje oprogramowania dostępne od razu po wykupieniu pakietu
Brak dodatkowych kosztów związanych z instalacją czy utrzymaniem infrastruktury IT
Symfonia ERP w chmurze - najważniejsze funkcjonalności dla biur rachunkowych
Skorzystaj z kalendarza, wybierz dogodny termin
i porozmawiajmy
online.
Łukasz Niedziela
Kierownik ds. Klientów StrategicznychPonad
8000+
biur rachunkowych korzystających
z rozwiązań Symfonii
Ponad
4 mln
wystawianych faktur miesięcznie
22000
uczestników szkoleń w naszej Akademii
Symfonii
97%
zadowolonych ze wsparcia technicznego
Wybierz pakiet odpowiedni dla Twoich potrzeb

Nowowczesna Aplikacja w pełni online do zarządzania małą księgowością, fakturowaniem, OCR kadrami, obiegiem dokumentów finansami dla Biur Rachunkowych. Szybka instalacja z automatycznymi aktualizacjami, która automatyzuje procesy na KPiR i pozwala zarządzać komunikacją z klientami.

Symfonia KSeF to w pełni rozwiązanie chmurowe z automatyzacją procesu faktur. Bez potrzeby przesyłania pliku JPK_FA na żadanie organów podatkowych. Zwrot VAT w ciągu 40 zamiast 60 dni.

Symfonia Finanse i Księgowość Pakiet Ekonomiczny to sprawdzony i lubiany system uporządkuje schematy księgowe, zautomatyzuje cykliczne czynności oraz zapewni pełną kontrolę nad danymi i terminową realizację obowiązków."

Symfonia Finanse i Księgowość jest wersją rozszerzoną, w której zyskujesz dodatkowe funkcje: magazyn walut,zarządzanie majątkiem, rozliczenia międzyokresowe kosztów, arkusze analityczne– idealne dla bardziej złożonych potrzeb księgowych

Symfonia Handel Pakiet Ekonomiczny to kompleksowy program do zarządzania zakupami, sprzedażą i magazynem. Oferuje sprawną obsługę procesów handlowych, ułatwiając efektywne zarządzanie i kontrolę operacji handlowych w biurze rachunkowym.

Moduł Środki Trwałe umożliwia efektywne zarządzanie majątkiem firmy, podnosząc wydajność procesów. Oferuje liczne raporty, w tym ewidencję centrów kosztów oraz historię środka trwałego, wspierając precyzyjne śledzenie i kontrolę aktywów

Smart BI to środowisko arkusza kalkulacyjnego, pozwalające na projektowanie własnych raportów, analiz, czy zestawień, przy wykorzystaniu danych FK i Handlu, które automatycznie aktualizują się zaraz po uruchomieniu raportu.

Wbudowany moduł Symfonia OCR optymalizuje pracę biur rachunkowych poprzez automatyczne rozpoznawanie danych z faktur. Odczytane informacje można bezpośrednio zaksięgować w Symfonia eBiuro (mała księgowość) lub wyeksportować do Symfonia Finanse i Księgowość (Księgi handlowe). Obsługuje 6 języków, co zwiększa jego elastyczność i wszechstronność w międzynarodowym środowisku biznesowym.

R2Płatnik z Pakiet Profesjonalny to system do Obsługi Kadr Intuicyjny program do zarządzania zatrudnieniem i naliczania płac. Dzięki łatwej obsłudze, nawet początkujący użytkownicy szybko opanują jego funkcje. System umożliwia prostą generację wszelkich niezbędnych druków kadrowych. Idealny dla średnich i dużych firm z zatrudnieniem powyżej 200 osób, oferuje zaawansowane narzędzia analizy danych i pełną automatyzację procesów kadrowych. Oferuje rozbudowaną komunikację z pracownikami i najwyższe możliwości rozbudowy systemu, dostosowując się do rosnących potrzeb firmy.

Symfonia e-Audytor to intuicyjna i szybka aplikacja online do automatycznej analizy plików JPK. Umożliwia kontrolę VAT, grupowe sprawdzenie statusu Kontrahenta oraz analizę sprawozdań finansowych, ułatwiając biurom rachunkowym precyzyjne i efektywne zarządzanie danymi.

Akademia Symfonii, to platfroma szkoleniowa, która oferuje szkolenia i wdrożenie pracowników dla biur rachunkowych korzystających z ekosystemu Symfonii. Platforma zapewnia:
Szkolenie i wdrożenie: Kompleksowe przeszkolenie pracowników w obsłudze systemów Symfonia.
Wsparcie dla zespołu: Pomoc w integracji z systemem, minimalizując zakłócenia w bieżącej pracy.
Aktualna wiedza: Regularne aktualizacje dotyczące zmian prawnych i funkcjonalności systemu.
Efektywne wdrażanie: Narzędzia do szybkiego szkolenia nowych pracowników i pełnego wykorzystania systemu.
Pakiet, który się opłaca – dodatkowe usługi w cenie!

Bezpłatne wsparcie dla nowych klientów Symfonii:
Nowi klienci, którzy zakupią oprogramowanie dla biur rachunkowych, otrzymują w pakiecie:
3 porady, a w nich:
* Profesjonalne konsultacje dotyczące obsługi i funkcjonalności systemu.
* Dedykowany czas na wsparcie telefoniczne i e-mailowe na początku pracy z oprogramowaniem.
* Pewność wsparcia: możliwość kontaktu z zespołem Symfonii w celu uzyskania pomocy i rozwiązania problemów w początkowej fazie użytkowania.

Akademia Symfonii to platforma szkoleniowa, która działa na zasadzie abonamentu, podobnie jak usługa streamingowa. Zamiast oglądać filmy i seriale, uczysz się z nagrań oraz kursów związanych z produktami Symfonii. Jeśli jesteś Klientem Symfonii, otrzymujesz Akdemię Symfonii Mini bezpłatnie, dzięki czemu posiadasz dostęp do wszystkiich szkoleń z obsługi programów Symfonii. Masz możliwość powracać wielokrotnie do wszystkich materiałów, kiedy chcesz i skąd chcesz. To również idealne narzędzie do wdrażania nowych pracowników. Poznaj platformę akademiasymfonii.pl
Rozszerzenia i ulepszenia - płatne opcje rozbudowy pakietów
Podaj kluczowe informacje o swoim biurze rachunkowym.
Na podstawie Twoich odpowiedzi przygotujemy indywidualną wycenę.
Odkryj Akademię Symfonii - platformę szkoleniową z kursami online!
Wybierając Symfonię, otrzymasz pakiet MINI dla biur rachunkowych w prezencie. To doskonała okazja, aby szybko nauczyć się korzystania z programów i przeszkolić pracowników z obsługi oprogramowania, oszczędzając cenny czas.
Przekonaj się, co o naszym systemie mówią właściciele biur rachunkowych
Pobierz bezpłatny ebook od Symfonii!
PobierzZobacz inne teksty na naszym blogu!
Na współpracę z biurem rachunkowym decyduje się w Polsce wielu przedsiębiorców – zarówno większych, jak i mniejszych. W jaki sposób pozyskiwać nowych klientów i budować z nimi trwałe relacje? Co oprócz reklamy biura rachunkowego warto uwzględnić w strategii marketingowej? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym poradniku!
Cyfrowa transformacja wiąże się z szeregiem korzyści dla niemal każdej firmy – w tym z widoczną automatyzacją procesów księgowych. W czym dokładnie mogą pomóc nowoczesne cyfrowe narzędzia?
Mimo że wprowadzenie obligatoryjnego KSeF zostało odłożone w czasie, w dalszym ciągu warto skupiać się na przygotowaniach do nadchodzących zmian. Szczególną wagę powinny przykładać do nich biura rachunkowe, na które nowy system nakłada dodatkowe obowiązki.
Z rozwiązaniami Symfonii nie tylko przyspieszysz obieg dokumentów w swojej firmie, lecz również sprawisz, że będzie on zgodny z wymogami Krajowego Systemu eFaktur. Wystarczy tylko, że skorzystasz z Symfonii KSeF – aplikacji, która pozwala zintegrować nasze systemy z platformą KSeF Ministerstwa Finansów. Dzięki niej będziesz w stanie szybko i bezpiecznie odbierać i wysyłać dokumenty – także w ramach operacji zbiorczych. Aplikacja zadba, aby miały one odpowiednią strukturę XML oraz zostały zarejestrowane w systemie KSeF Ministerstwa Finansów. Programy, takie jak Symfonia Obieg Dokumentów czy Symfonia eBiuro, pomogą Ci z kolei usprawnić procesy związane z udostępnianiem i akceptacją dokumentów księgowych.
Chmura to wirtualna przestrzeń, w ramach której możesz przechowywać dane czy obsługiwać różnego rodzaju aplikacje. Tworzy ją sieć połączonych ze sobą serwerów, działających jak jeden ekosystem. Ta technologia pozwala m.in. na korzystanie z różnego rodzaju programów bez konieczności ich instalacji na osobistym komputerze czy serwerze, który znajduje się w Twojej firmie. By uruchomić działającą w chmurze aplikację, wystarczy się tylko do niej zalogować, np. za pomocą przeglądarki internetowej. Korzystając z chmurowych programów Symfonii, możesz dodawać, przeglądać i akceptować dokumenty – o każdej porze i z dowolnego miejsca na świecie. Nie musisz się również przejmować aktualizacjami – te przeprowadzane są automatycznie tak, by system działał zawsze zgodnie z przepisami prawa. Wszystkie Twoje dane będą również archiwizowane w ramach platformy Amazon Web Services (AWS) obsługiwanej przez Symfonię.
Programy Symfonii spełniają wymagania stawiane przed systemami zarządzania bezpieczeństwem informacji. Systematyczne aktualizacje sprawiają natomiast, że zawsze działają zgodnie z przepisami polskiego prawa. Wszystkie dane wprowadzane do naszych programów są dodatkowo szyfrowane za pomocą certyfikatu SSL i zabezpieczone przed utratą dzięki codziennym kopiom zapasowym.
Po zakończeniu współpracy z Symfonią Twoje dane będą przechowywane przez okres, jaki wynika z obowiązujących obecnie przepisów prawnych. Może się on różnić się w zależności od rodzaju dokumentacji księgowej, a także szczegółowych wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych.
Dane wprowadzane do Symfonii eBiuro są przechowywane w Centrum Danych IQ PL w Gdańsku. Budynek, w którym znajdują się serwery, korzysta z dwóch niezależnych połączeń światłowodowych obsługiwanych przez pięciu operatorów telekomunikacyjnych. Każdy z nich zapewnia łącze o prędkości 10 Gb/s, co gwarantuje wysoki poziom dostępności i bezpieczeństwa danych zgromadzonych w naszych programach. Centrum Danych IQ PL posiada także instalację zasilania awaryjnego, która uruchamia się automatycznie w przypadku przerw w dostawach energii. Dzięki temu serwery znajdujące się w budynku mogą pracować nawet w przypadku braku zasilania z głównej sieci.
Symfonia ID to Twoje indywidualne konto, za pomocą którego możesz zweryfikować swoją tożsamość. Jeśli je założysz, będziesz w stanie zalogować się do serwisów, aplikacji internetowych oraz programów Symfonii za pomocą tego samego hasła i loginu.
Informacje na temat obsługi programu Symfonia Finanse i Księgowość, a także innych naszych systemów znajdziesz na stronie: https://pomoc.symfonia.pl/ W razie wątpliwości możesz się również skontaktować z naszym zespołem wsparcia technicznego lub zadać pytanie na stronie Społeczności Klientów Symfonii.
Szczegółowe instrukcje dotyczące naliczania odsetek, a także rozliczania i korekty rozrachunków znajdziesz na stronie: https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/sections/360005157459-Rozrachunki
Wyciągi z rachunków złotówkowych możesz łatwo zaimportować do programu Symfonia Finanse i Księgowość. Aby było to możliwe, pamiętaj o oznaczeniu rachunku bankowego jako elektroniczny oraz wybraniu właściwego systemu bankowego. Szczegółową informację na ten temat znajdziesz na stronie: Symfonia Pomoc Online.